Ban açtırma 24 saat içinde


Merhabalar benim bir hesabım Hell quest yüzünden banlanmıştı.
siteye girdim Google ile çevirdim , 24 saat sonra filan diyordu bekledim 24 saat geçti açılmadı 2-4 gün bekledim  aynı yine sitede mesaj yazma bölümü vardı altta iyice anlamaya calıştım sonra oraya Ban karşısında savunmamızı yazıcakmışız ve dikkate alınırsa 24 saat sonra açılacakmış ben Translate adresinden Kısa bi metin yazdım Özür dilerim hesabım çalınmıstı die Uydurdum mesajımı yolladım 24 saat sonra hesabım açıldı  

Mesajınızı çevirebileceğiniz site


Arkadaşlar bir nevi bazı arkadaşların işine yaradıysa 1 Yorum çok görmeyin


Buda Yoğun istek üzerine

Resimleri Takip ederek  Öğrene bilirsiniz

1. Oyuna girdik Aaa  bi bakmışız ban yedik
Ve önümüze bu resimdeki link geldi işaretlediğim gibi
Hemen o linke tıklıyoruz

2.Önüze Help pages geliyor  Hesap bilgilerimizi yazıp giriş yapıyoruz

3.Giriş yaptık önümüze bi metin yazma alanı geliyor 
Google translate aracılığıyla özür dileme mesajını yazıyoruz 

Ve gönderiyoruz  Ve bitti

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder